Friday, October 30, 2009

Perjalanan ke Alam Yang Diimpikan....


Pada 25/07/09 yang lalu,tamatlah segala yg telah dimulakan 4tahun yang lalu. Aku dan Isteri (Azzakirah bt Iskhandar) telah selamat diijabkabulkan dengan jayanya dengan 2kali lafaz di masjid Semenyih.  Dah la aku yang kawen, boleh plak datang lambat aritu.. Hahahaha.. Thanks Allah for giving me the precious gift ever for my entire life; that is my wife. Hopefully just 1 not 2 3 or 4:) Aminnnnnnnn.. Majlis di sebelah pompuan plak pada keesokan harinya dengan majlis yang diadakan dalam suasana yang amat sederhana namun meriah dengan kedatangan sahabat dan sanak saudara dari pelbagai pelusuk tempat. Thanks sebab mai naaa:)


Xcukup dengan seronoknya bergelar sebagai seorang suami, aku diberikan lagi berita yang amat besh bila dapat tau, bini aku da berbadan 2.Yihaaaaa..besh sangat n aku sangat bersyukur pada Allah atas semua nikmat yang dikurniakan ini. Kalu mengikut tarikh jangkaan, maybe aku akan menimang cahaya mata dalam bulan 5 taun depan, Hope semuanya ok..Risau jugak xdo experience ni. So bila da jangkanya gitu, bini aku pun terpaksalah memosponekan penyambungan studynya pada hujung tahun. Kalu ikutnya, dia akan ke US untuk sambung study dalam Cosmetic Science yang disponser sepenuhnya oleh aku..eh bukan, oleh UiTM..hehehe So nanti aku pun nak kena p sana..hadoiii:)


1 comment:

  1. salam wan...welcome to blogosphire...
    senyap2 je buat blog ye...bgtau la, bleh aku bg komen panas kt ko,haha...pape pun, tahniah skali lg sbb dh nk jadi bapak...jaga family baik2, jadik pemimpin yg baik...nti dh gi US, jgn lupe belikan aku baju sejuk,hehe...

    weh, anak ko laki ke pompuan...kalo laki, letak le nama aku...mesti kacak mcm aku jgak, hahaha...


    salam perjalanan...

    ReplyDelete